Dowiedz się, na jakim segmencie rynku się skupić, aby Twój biznes przyniósł oczekiwane korzyści.
Potencjalni klienci. W jakim segmencie rynku ich szukać?
W specjalnie przygotowanym przez UNUM Życie TUiR S.A. klipie ekspert Dariusz Czachor podzielił się swoim wieloletnim doświadczeniem w strategii sprzedaży ubezpieczeń. W materiale znajdziesz szczegółowe omówienie procentowego udziału firm na rynku ubezpieczeń w Polsce oraz dowiesz się, w jaki segment najlepiej zainwestować.
Specjalista radzi, jakich błędów nie popełniać, aby uniknąć strat finansowych:
“Sam radykalnie zmieniłem w trakcie swojej pracy strategię na osobisty biznes. W myśl przysłowia nie wszystko złoto, co się świeci, warto głębiej zastanowić się, jak wygląda rynek, na którym działam i czy to, co wydaje się zyskowne, faktycznie takie jest.”
Zapraszamy do obejrzenia krótkiego klipu: