Jak stworzyć profesjonalną wizytówkę na Mapie Agentów?

Profil na Mapie Agentów jest gwarancją, że znajdujesz się dokładnie tam, gdzie szukają Cię klienci. Dlaczego? Tworzymy katalog profesjonalistów, aby osoby zainteresowane kupnem ubezpieczenia, mogły szybciej znaleźć dla siebie sprawdzonego doradcę. Jak zatem założyć profil, który przyciągnie swoim profesjonalnym wyglądem?

Załóż profil w trzech prostych krokach

Zakładanie profilu na Mapie Agentów jest niezwykle proste. Wystarczą 3 kroki, by dołączyć do naszej społeczności:

  1. Wypełnij formularz rejestracyjny
  2. Kliknij w link potwierdzający w wiadomości mailowej
  3. Zaloguj się do Mapy Agentów

Po dokonaniu rejestracji Twój profil jest gotowy do użytkowania, jednak klienci nie zobaczą go na stronie głównej. Do tego potrzebujemy informacji o Twojej działalności. Dlaczego?

Mapa Agentów korzysta z różnych rodzajów filtrów, dzięki czemu klienci mogą dostosować wyszukiwanie do swojego miejsca zamieszkania czy interesującego ich rodzaju polisy ubezpieczeniowej. Z tego powodu dbamy o to, by każdy profil, jaki pojawia się na Mapie, zawierał pełen zestaw informacji o agencie.

Istnieje jednak jeszcze jedna ważna zaleta posiadania skrupulatnie wypełnionego profilu. Agenci, którzy zadbali o opis firmy i oferty, a także zawarli w wizytówce pełny zestaw danych teleadresowych oraz zdjęcia, znajdują się wyżej w pozycjonowaniu Mapy. Oznacza to, że wyświetlają się ponad konkurencją, co przekłada się także na ich ekspozycję dla klienta.

Co umieścić w opisie firmy?

Jak zapewne się domyślasz, każdy agent chce pokazać się z możliwie jak najlepszej strony. Jednak właśnie przez to znaczna część opisów sprawia wrażenie pisanych “na wyrost”. Nawet jeśli są one zgodne prawdą, nie przekazują w klarowny sposób informacji o tym, co najważniejsze. Z tego powodu podzieliliśmy profile agentów na kilka jasnych sekcji łatwych do wypełnienia za pomocą pól wyboru. Są to: 

  1. Najważniejsze informacje kontaktowe (adres, numer telefonu, email).
  2. O mnie (gdzie warto określić, ile lat działasz w branży, ilu klientów obsługujesz oraz jaką liczbę polis wystawiasz rocznie)
  3. Galeria (w której powinny znaleźć się zdjęcia Ciebie oraz biura)
  4. Ubezpieczenia (czyli rodzaje oferowanych polis)
  5. Udogodnienia (jak np. dojazd do klienta czy niestandardowe godziny pracy)
  6. Towarzystwa ubezpieczeniowe
  7. Opinie

Wizytówka Google Moja Firma

Logując się do swojego profilu, możesz zauważyć komunikat zachęcający do synchronizacji konta z wizytówką Google Moja Firma. O co chodzi?

Nasz portal aktywnie dąży do ułatwiania pracy doradców ubezpieczeniowych. Dlatego też udostępniamy Ci narzędzia, które w łatwy sposób mogą podnieść Twoją widoczność w internecie. Naszym ostatnim usprawnieniem było połączenie sił z najpopularniejszą z wyszukiwarek internetowych – Google. Integrujemy zalety obu portali, a Ty zyskujesz:

  • obecność opinii zebranych w Google również na Twoim profilu na Mapie Agentów,
  • wysoką pozycję Twojej firmowej wizytówki w naturalnych wynikach wyszukiwania w Google,
  • pozycjonowanie Twojej  wizytówki w wewnętrznych wynikach wyszukiwania na platformie Mapa Agentów,
  • spójność informacji, która przekłada się na profesjonalny wizerunek.

Po synchronizacji Mapy Agentów z Google My Business, każda zmiana danych w wizytówce Google czy nowo dodana opinia klienta zostanie automatycznie ukazana również na naszym portalu.

Nie posiadasz jeszcze wizytówki Google Moja Firma? 

Dla osób, które nie założyły jeszcze konta Google My Business, stworzyliśmy szczegółową instrukcję, która tłumaczy każdy krok tego procesu. Zarejestrowani użytkownicy Mapy Agentów znajdą ją w materiałach do pobrania w swoim panelu logowania. W tym samym miejscu znaleźć można także notatki z webinaru, który przeprowadziliśmy razem z duetem szkoleniowym Życie w Multi. Spotkanie poświęciliśmy licznym zaletom bycia obecnym w wyszukiwarce Google, jak i ogólnie – w internecie. Jeśli chcecie poznać profesjonalne porady ekspertów ubezpieczeniowych na temat tego, jak efektywnie korzystać z bycia sieci – kliknijcie tutaj.

Na koniec pozostaje nam życzyć powodzenia w tworzeniu Twojego profesjonalnego wizerunku w internecie. 

Pamiętaj też o wypełnieniu wszystkich rubryk profilu na Mapie Agentów, by cieszyć się wysoką pozycją w prawdopodobnie najlepszej wyszukiwarce doradców ubezpieczeniowych w Polsce.


Poprzedni wpis

Podatek od sprzedaży rzeczy używanych – case study

Następny wpis
fot. teksomolika via freepik

Czy na Ukrainie obowiązują polskie ubezpieczenia?