Agenci i multiagenci majątkowi codziennie odnawiają tysiące polis dla klientów w Polsce. Odnawianie ubezpieczeń na samochodowych, na mieszkania i domy to idealny punkt styku z klientem, który w nienachalny sposób można wykorzystać do celów sprzedażowych i zachęcić klienta do zakupu ubezpieczenia. Idealnym sposobem jest wykorzystanie metody sprzedażowej. Co to jest cross-selling?
Jak zachęcić klienta do zakupu ubezpieczenia na życie? Cross-selling w ubezpieczeniach
W kolejnym filmie przygotowanym przez UNUM Życie, poznamy jeden prosty, ale skuteczny trik, który pomoże agentom zachęcić klienta do zakupu, a co za tym idzie sprzedawać łatwiej i więcej. Taka metoda nazywa cross-sellingiem pozwoli na pełne wykorzystanie potencjału klienta indywidualnego i zachęci klienta do zakupu ubezpieczenia.
Obejrzyj krótki film i poznaj moc sprzedaży krzyżowej i sprawdź co to cross-selling!
Zapraszamy do obejrzenia innych filmów z serii Dobra Praktyka: