Druga opinia medyczna lekarza zagranicznego. Zadbaj o swoje zdrowie ubezpieczeniom MEDIPASS Wiener

Błędna diagnoza, brak możliwości konsultacji medycznej, wątpliwości nierzadko powodują dużo komplikacji i niestety poważne następstwa u osób zmagających się z różnymi, poważnymi dolegliwościami. W czasie pandemii problem tylko narasta, a perspektywy nie wyglądają obiecująco. Z myślą o tych, którzy w przyszłości będą potrzebowali wsparcia wysokiej klasy specjalisty, Wiener wprowadził ubezpieczenie eksperckiej opinii medycznej – MediPass. To Pakiet opieki medycznej zapewniający m.in. konsultację lekarską, która jest kluczowa w wielu przypadkach.

Co zapewnia polisa medyczna od Wiener?

Ubezpieczenie zapewnia dostęp do ponad 1.000 najlepszych lekarzy na świecie i przeprowadzenie konsultacji medycznej. W ramach świadczenia klient otrzymuje analizę stanu zdrowia na podstawie przesłanych badań, diagnozę medyczną i zalecenia od uznanego w danej dziedzinie specjalisty bez konieczności fizycznego kontaktu z ekspertem. Dodatkowo świadczenie obejmuje tłumaczenie dokumentacji medycznej oraz na życzenie klienta wskazanie placówek na świecie realizujących plan leczenia, a to wszystko dostarczone klientowi w 2 tygodnie, to tylko kilka najważniejszych cech ubezpieczenia MEDIPASS.

Z raportu CBOS „Opinie o błędach medycznych i zaufaniu do lekarzy” wynika, że co 3. mieszkaniec Polski na własnej skórze doświadczył błędu medycznego, 19% często lub zawsze, po konsultacji z lekarzem stara się uzyskać drugą opinię medyczną od innego specjalisty.

Trafna diagnoza lekarska to przepustka do zdrowia. Od niej zależy skuteczność leczenia i jego długość. To podstawa właściwej terapii. Produkt zapewnia klientowi dostęp do wiedzy i doświadczenia najlepszych specjalistów na świecie, pokrywa koszty postawienia diagnozy oraz procesu jej organizacji. Polisa medyczna ubezpieczenia eksperckiej opinii medycznej to odpowiedź na potrzeby pacjentów, którzy w odniesieniu do swojej choroby potrzebują poczucia pewności podejmowanych decyzji oraz określenia optymalnej ścieżki leczenia.

mówi Agnieszka Młynarska, ekspert Wiener.

Taka polisa medyczna to realna pomoc w razie kłopotów ze zdrowiem. Zapewnia dostęp do konsultacji medycznej u najwybitniejszych światowych specjalistów z takich dziedzin jak: kardiologia, kardiochirurgia, neurologia, neurochirurgia oraz onkologia i ortopedia.

W ramach MEDIPASS ubezpieczony otrzymuje: analizę dolegliwości i stosowną diagnozę, rekomendowany plan leczenia oraz, na życzenie, wykaz placówek medycznych na świecie, w których odpłatnie możliwa jest realizacja zalecanego planu leczenia. Opieką można objąć zarówno osobę indywidualną, jak i najbliższą rodzinę. Roczna polisa dla jednej osoby kosztuje jedynie 99 zł, a dla rodziny do 6 osób – 245 zł. Można ją kupić na www.medipass.pl lub wybranych przedstawicieli ubezpieczeniowych Wiener.

Pracodawca zadba o zdrowie pracowników – pakiet opieki medycznej

Wiener wprowadził również ofertę dla pracodawców. Przedsiębiorstwa, która chcą zapewnić swoim pracownikom wsparcie na wypadek trudnej sytuacji zdrowotnej, mogą objąć ich grupowym ubezpieczeniem MEDIPASS.

Wdrożenie takiego benefitu jest błyskawiczne, a korzyści dla obydwu stron – ogromne. Z jednej strony firma buduje swój wizerunek, jako pracodawcy, dla którego zdrowie pracowników stanowi istotną wartość, a tym samym zyskuje większą lojalność pracowników. Z drugiej strony, w wymiarze ekonomicznym trafna diagnoza zapewnia szybszy powrót do zdrowia, a w rezultacie spadek absencji pracowników.

wyjaśnia Agnieszka Młynarska.

Uzyskanie diagnozy jest proste i trwa tylko 14 dni. Wystarczy zadzwonić pod numer podany na polisie oraz dostarczyć posiadaną dokumentację medyczną. Nad przebiegiem procesu organizacji diagnozy ze świata czuwa polskojęzyczny opiekun klienta, który służy wsparciem dla klienta i koordynuje kontakt ze specjalistą.

Sprzedawaj MEDIPASS dzięki linkom online

Czym są linki referencyjne? To nic innego, jak link kierujący na witrynę sprzedażową Wiener, na której przez całą dobę dostępna jest „klikalna” oferta. To co jest w nim wyjątkowego to fakt, że jest unikalny dla każdego pośrednika, a sprzedaż z jego wykorzystaniem automatycznie odnotowuje transakcję w systemie prowizyjnym. Linki są prostym – dla Agentów, jak i dla Klientów – rozwiązaniem, które wpisują się w trend digitalizacji usług, a przez to będą cieszyć się rosnącą popularnością.

Linki referencyjne są świetnym rozwiązaniem, między innymi, dla tych pośredników, którzy aktywnie prowadzą swoje blogi, czy profile na Facebooku i LinkedIn-ie. Te kanały komunikacji są idealnym miejscem do dzielenia się unikalnym linkiem do spersonalizowanej oferty ubezpieczeń. Taką formą oferty można dzielić się z klientem również przez SMSa, czy maila.

Agnieszka Młynarska
Menedżer ds. Rozwoju Ubezpieczeń Detalicznych
Wiener TU S.A. Vienna Insurance Group

Media
Poprzedni wpis

Jak zachęcić klienta do dodatkowego ubezpieczenia na życie wykorzystując techniki cross sellingu – Radzi ekspert UNUM Życie

Następny wpis

Jak zaprezentować korzyści produktów ubezpieczeniowych, które oferujesz klientom – skuteczna sprzedaż. Poradnik dla agentów ubezpieczeniowych