Jak zachęcić klienta do dodatkowego ubezpieczenia na życie wykorzystując techniki cross sellingu – Radzi ekspert UNUM Życie

Agenci i multiagenci majątkowi codziennie odnawiają tysiące polis dla klientów w Polsce. Odnawianie ubezpieczeń na samochodowych, na mieszkania i domy to idealny punkt styku z klientem, który w nienachalny sposób można wykorzystać do celów sprzedażowych i zachęcić klienta do zakupu ubezpieczenia. Idealnym sposobem jest wykorzystanie metody sprzedażowej. Co to jest cross-selling?

Jak zachęcić klienta do zakupu ubezpieczenia na życie? Cross-selling w ubezpieczeniach

W kolejnym filmie przygotowanym przez UNUM Życie, poznamy jeden prosty, ale skuteczny trik, który pomoże agentom zachęcić klienta do zakupu, a co za tym idzie sprzedawać łatwiej i więcej. Taka metoda nazywa cross-sellingiem pozwoli na pełne wykorzystanie potencjału klienta indywidualnego i zachęci klienta do zakupu ubezpieczenia.

Obejrzyj krótki film i poznaj moc sprzedaży krzyżowej i sprawdź co to cross-selling!

Poprzedni wpis

3 nowe zmiany w kodeksie drogowym, o których musisz pamiętać

Następny wpis

Druga opinia medyczna lekarza zagranicznego. Zadbaj o swoje zdrowie ubezpieczeniom MEDIPASS Wiener